Якою має бути етикетка на м'ясний продукт?

Розглянемо це питання у двох напрямках.

Перше
- Етикетка як основний фактор, що спонукає споживача до покупки. Тобто. етикетку на ковбасу чи м'ясо ми розглянемо як рекламний та інформаційний носій.
В даному випадку етикетка друкується на основі побажань замовника, але з урахуванням особливостей даного виду продукції.
Перша особливість - етикетка невеликого розміру, повинна містити всю необхідну інформацію про продукт, виробника, і найголовніше - змушувати себе купувати.

Подальший розвиток думки має відбуватися у руслі – якого споживача розрахований ваш продукт?
Тому визначається цінові складові етикетки - тиснення золотом, сріблом, кількість фарб, витриманість малюнка.

Ви могли звернути увагу, що при попаданні у відділ бакалії можна помітити таку картину – на прилавку безліч товару, але ваш погляд зупиняється тільки на одному
продукт. Наші дослідження показали, що вибір продукту ґрунтується на двох основних факторах – дизайн та ваше фінансове становище.
Ми підходимо до продукту, який виглядає дорожче і намагаємося зрозуміти чому, починаємо читати його складові, дивитися форму, порівнювати з дешевшими аналогами. Але в підсвідомості вибір вже зроблено і навіть якщо зараз продукт не вписується у ваш бюджет, у майбутньому Ви все рано прийдете до його покупки.

Але пам'ятайте! що надто яскравий, не витриманий дизайн призводить до знищення бренду як такого і введення в наші споживчі розуми асоціацій не сприяють вашим продажам.
Порада нашого дизайнера: класичний малюнок викликає асоціативний ряд із чимось позитивним для вас або ваш логотип зі спокійними квітами і невеликі вкраплення тиснення золотом, як підтвердження статусу вашого продукту.
Від того, наскільки грамотно буде оформлений ваш продукт, залежить впізнаваність товару та успішність вашої торгівлі.

Другий напрямок

- Якість матеріалу, на який буде наноситися інформація.
Етикетка на ковбасу повинна бути виконана з матеріалу, здатного витримувати умови маркування та зберігання вашого продукту.
Основним матеріалом, що використовується для маркування ковбас є Термо ТОП.
При виробництві такої етикетки використовується папір із захисним покриттям густиною до 80 г/кв.
Якщо говорити не вдаватися в термінологію, то можна сказати що така етикетка має спеціальну захисну плівку, яка оберігає його від теплового, фізичного впливу, від впливу вологи, має посилений водостійкий клей, що сприяє кращому прилипання до нерівних, шорстких, вологих поверхонь.
Термоетикетка ТОР використовується для маркування продуктів харчування, що зберігаються або перевозяться в умовах холодильних установок, і де є варіанти виникнення конденсату на етикетки.

Прорахувати етикетку на ковбасу чи м'ясо Ви можете зателефонувавши нам до офісу.