Основні правила щодо обміну та повернення товару: 

Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів,  не рахуючи дня покупки, можливий при дотриманні наступних умов:  

– у вас зберігся касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;  

– збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;  

– збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості

– якщо упаковки не розкривалися;  

– товар не має слідів експлуатації;  

– в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;  

– збережена повна комплектація товару.

Що робити, якщо товар, яким ви не користувалися, не підійшов вам?

КРОК 1: переконатися, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів. 

КРОК 2: звернутися в наш офіс з товаром в заводській упаковці і повної його комплектації за адресою Українa, м. Київ, вул. Червоноткацька 84 корпус 26, або за номером телефону +38 (068) 500-40-50

КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (касовий чек, рахунок-фактура або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо). Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

Як повернути або обміняти товар неналежної якості?

Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:  

– документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);  

– повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;  

– письмової заяви на обмін товару або повернення грошових коштів.

Що таке товар неналежної якості?

Товар неналежної якості – це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника. 

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від  покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення  потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У яких випадках не можна обміняти або повернути товар?

Підставою для відмови в обміні або повернені товару, перш за все, може бути недотримання умов зазначених в розділі “Основні правила щодо обміну та повернення товару”. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку тих, які не підлягають обміну та поверненню товарів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року.

Як повідомити про бракований товар

При виявленні бракованого товару у придбаній партії слід написати листа на електронну пошту компанії: fornitflex@gmail.com

У ньому викладіть суть проблеми, що виникла, а також вкажіть:

  • номер замовлення, у якому було виявлено брак товару;
  • кількість бракованої продукції;
  • ім’я менеджера, який проводив правочин;
  • внести корективи в замовлення неможливо, за умови якщо замовлення вже зібрано (уточнюйте у менеджера);
  • додати фотографії, які б підтверджували факт наявності браку.