Маркировка товара не продовольственной группы - Фото №2

Якісне маркування товару як показник поваги до споживача та законів України.

Способи друку інформаційних маркувальних етикеток:

Маркування продукції – обов'язкова умова під час реалізації товару на території України згідно з 15 статтею щодо прав споживача на інформацію про товар Закону України «Про захист прав споживачів& raquo;«Про захист прав споживачів& raquo;««. Маркування для продуктів харчування та для не продовольчої групи мають свої відмінності.

Маркування непродовольчих товарів

Маркування не продовольчої групи має містити позначення, що описують загальні дані про основні властивості продукції. Так само, необхідно розмістити значки для візуального контакту, що дають змогу швидко встановити потрібні технічні дані для транспортування вантажу. Значки допомагають встановити спосіб поводження з ним. Маркування наноситься на вантаж або визначається за допомогою ярлика чи етикетки.

Зміст етикетки для не продовольчої групи:

  • цифровий друк ( друк кольорових етикеток малими тиражами );
  • термотарсферний друк ( друк етикеток в 1 колір );
  • флексодрук ( друк кольорової, чорно білої етикетки великими тиражами ).

Крім обов'язкових загальних вимог існують індивідуальні за вузькими напрямками, так для текстильної промисловості використовується ціла низка інформаційних значків, які допомагають споживачеві доглядати за виробом і правильно його використовувати.
. Дуже Важливо вказувати термін виробництва, кінцеву дату реалізації, повну інформацію щодо утилізації.

Яку інформацію має містити етикетка?

  1. назва товару;
  2. інформація про головні властивості продукту, про його особливості;
  3. якщо в продукті є шкідливі речовини або складові  - обов'язково повна інформація з описом можливих наслідків;
  4. інформація про ціну та правила придбання;
  5. інформація про правила реалізації, зберігання продукції;
  6. інформація про гарантійне обслуговування та організації, що його здійснюють;
  7. контакти виробника та імпортера.
Маркувальна етикетка - може бути з паперу або плівки, основний критерій вибору - стійкість до зовнішніх впливів і термін служби.

Рулонна або листова етикетка?

Етикетка в аркушах дає змогу наносити інформацію без додаткового обладнання, для друку достатньо офісного принтера, але низький ККД під час наклеювання робить її не цікавою за великих тиражів.
Рулонна етикетка - найбільш затребуваний тип маркувального стікера. Є можливість використання аплікаційних машин і великий спектр матеріалів.

Компанія форніт здійснює виробництво і друк етикеток для всіх напрямків груп товарів:

-маркування рослин;
-маркування гос товарів;
-маркування м'яса;
-маркуваня молока
-маркуваня сирів