Етикетка - свого роду візитна картка товару. Від її привабливості та інформативності безпосередньо залежить, чи зверне увагу покупець на товар серед усього різноманіття пропозицій на вітринах сучасних магазинів, чи мине мимо — тобто до товару-конкурента. Сьогодні ми розповімо, які бувають етикетки. Адже їх існує безліч різновидів, і кожна має свої особливості як за матеріалами, так і за методом друку.

Поліетиленові етикетки

Такий вид етикетки використовується в багатьох областях, серед яких харчова продукція, косметика та парфумерія, деякі промислові сфери та логістика. Друк на поліетиленовій етикетці здійснюється двома способами:
-Флексографічним методом: ротаційне нанесення на гнучкий матеріал швидковисихаючого фарбуючого складу.
-термотрансферний спосіб - нанесення інформації на термотрансферному принтері за допомогою спеціальної стрічки, що фарбує  - риббона. Такий метод друку називається оперативним, оскільки дозволяє здійснювати його безпосередньо на виробництві чи офісі.

Вибирати поліетиленову етикетку варто залежно від умов експлуатації, зокрема температурного режиму та освітлення. Благо, вибір є: існують морозостійкі етикетки, які можна застосовувати для маркування харчової продукції, що зберігається у морозильних камерах. Також поліпропіленові етикетки існують з постійним або знімним шаром, що клеїть. Другі – оптимальний вибір, коли потрібно промаркувати невелику чи нерівну площу прикріплення.

Поліпропіленові етикетки

Поліпропілен - набагато стійкіший до несприятливих умов впливу, ніж поліетилен. Така етикетка не отримає потертостей чи пошкоджень при транспортуванні товару, стійка до перепадів вологості та температури, довговічна.

Поліпропіленові етикетки виготовляються на основі рулонної самоклеючої плівки, що зручно під час транспортування, але головне — дозволяє повністю або частково автоматизувати процес їх нанесення на товар.

Враховуючи довговічність поліпропіленових етикеток, а також високу якість друку на них, такий вид маркувальної продукції можна рекомендувати для маркування товарів із тривалим терміном реалізації, а також товарів у гнучкій упаковці.

Етикетки з логотипом

Особливістю такої етикетки є підвищені вимоги до якості друку. Адже наклейка має до найменших відтінків передавати як кольори логотипу компанії, так і форму, а також пропорції зареєстрованих товарних знаків. Адже, на відміну від інформаційних етикеток, покликаних донести до покупця необхідні йому відомості про товар, завдання етикетки-логотипу — підвищення лояльності покупця, підтримка ділового іміджу та образу компанії, а також просування товару серед маси аналогів.

Зазвичай матеріалом для виготовлення етикеток з логотипом є папір або плівка, що самоклеїться в рулонах. А метод друку вибирається залежно від необхідного тиражу, але вибирається виключно з тих, що забезпечують належну якість друку: офсет, флексодрук, цифровий друк.

Етикетки-пломби

Завдання такої етикетки - захистити товар від несанкціонованого розтину чи підробки вмісту. Виходячи з цього, матеріал для виготовлення пломбової етикетки має бути таким, щоб при спробі відклеїти наклейку він руйнувався. Є три різновиди такого матеріалу:

Розшаровується - при спробі видалити етикетку верхній шар відшаровується, а нижній - залишається на товарі;

Той, що кришиться - при спробі видалити етикетку вона просто розпадається на дрібні частини;

Шаховий - спроба зняти таку етикетку призводить до того, що на товарі залишається металізоване зображення

Промо-етикетки

Використовуються при проведенні різноманітних акцій: рекламних, маркетингових, BTL-кампаній, лотереї, розіграші, знижки... Виходячи зі сфери застосування, основне завдання при виготовленні такої продукції — створити яскраву барвисту етикетку, яка обов'язково впаде в очі покупцеві.

У сфері промо-етикеток варто виділити такий вид продукції, як багатошарові етикетки. Такий різновид наклейок зручно використовувати у двох випадках: коли на невеликій площі маркування необхідно донести до споживача великий обсяг інформації, а також у парфумерній сфері. Саме такий вид поліграфічної продукції дозволяє реалізувати ароматичну промо-етикетку, покликану донести до споживача новий аромат.

Також варто виділити фосфорируючі та термохромні промо-етикетки. Перші виглядають особливо ефектно у темних приміщеннях: кінотеатрах, нічних клубах. Другі змінюють колір під час перепаду температур. Споживачі досить лояльні до таких "спецефектів", коли, наприклад, при охолодженні напою на наклейці з'являються зображення, яких раніше не було.

Видів етикеток - безліч. Компанія Форніт пропонує якісні послуги друку етикеток, а також відповідне обладнання для їхнього самостійного виготовлення.