Основні правила щодо обміну та повернення товару:
Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, можливий при дотриманні наступних умов:
– у вас зберігся касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
– збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
– збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості
– якщо упаковки не розкривалися;
– товар не має слідів експлуатації;
– в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;
– збережена повна комплектація товару.
Що робити, якщо товар, яким ви не користувалися, не підійшов вам?
КРОК 1: переконатися, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів.
КРОК 2: звернутися в наш офіс з товаром в заводській упаковці і повної його комплектації за адресою Українa, м. Київ, вул. Червоноткацька 84 корпус 26, або за номером телефону +38 (068) 500-40-50
КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (касовий чек, рахунок-фактура або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо). Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.
Як повернути або обміняти товар неналежної якості?
Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:
– документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);
– повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
– письмової заяви на обмін товару або повернення грошових коштів.
Що таке товар неналежної якості?
Товар неналежної якості – це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.
Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
У яких випадках не можна обміняти або повернути товар?
Підставою для відмови в обміні або повернені товару, перш за все, може бути недотримання умов зазначених в розділі “Основні правила щодо обміну та повернення товару”. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку тих, які не підлягають обміну та поверненню товарів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року.
Як повідомити про бракований товар
При виявленні бракованого товару у придбаній партії слід написати листа на електронну пошту компанії: fornitflex@gmail.com
У ньому викладіть суть проблеми, що виникла, а також вкажіть:
- номер замовлення, у якому було виявлено брак товару;
- кількість бракованої продукції;
- ім’я менеджера, який проводив правочин;
- внести корективи в замовлення неможливо, за умови якщо замовлення вже зібрано (уточнюйте у менеджера);
- додати фотографії, які б підтверджували факт наявності браку.