Области применения «брендированного скотча» - Фото №3

Брендований скотч із логотипом компанії вже не перший рік користується заслуженою популярністю. Упаковка товарів брендованою стрічкою, а не просто прозорою чи кольоровою — одна з ознак серйозного підходу компанії до бізнесу та ще один крок до впізнання бренду. Причому більш ніж бюджетний крок, адже вартість скотчу з логотипом не надто перевищує ціну звичайної стрічки, особливо якщо замовляти значні партії. Але область застосування пакувальної клейкої стрічки з нанесеними зображеннями набагато ширша за просту упаковку картонних коробок брендованою стрічкою.

Промо-скотч

Більшість брендів регулярно проводять заходи, покликані залучити клієнта та забезпечити збільшення продажів. Йдеться про різноманітні знижки, промо-акції, подарунки, розпродажі, заохочувальні призи. І при проведенні таких заходів виникає необхідність додаткового маркування товарів, що беруть участь в акціях.

Використовувати для такого маркування етикетки – поширений, але не завжди економічно виправданий крок. Адже скріпити, наприклад, два товари промо-скотчем з написом на кшталт «два за ціною одного» або «при купівлі — другий у подарунок» виявиться у багатьох випадках набагато дешевше, ніж застосування етикеток. А скотч із написами «акція», «розпродаж» – взагалі універсальний інструмент, який можна тримати на складі та швидко використовувати при черговій акції для маркування будь-яких товарів.

Области применения «брендированного скотча» - Фото №4

Як виробляється брендована стрічка

Існує два основних способи нанесення зображення на пакувальну стрічку. Розглянемо їх докладніше.

Спосіб перший.  Поверхневий друк на скотчі. Здійснюється шляхом нанесення на зовнішню поверхню скотчу фарбуючого складу. Поверхневий друк дозволяє застосовувати до трьох кольорів, без урахування кольору самого скотчу. Отримане зображення покривається захисним шаром лаку.

Метод поверхневого друку можна рекомендувати для вибору при необхідності у невеликому тиражі у максимально стислий термін. Перевагою такого методу, окрім швидкого виготовлення, є невисока вартість продукції. Але є й недоліки: скотч із малюнком, нанесеним поверхневим друком, не відрізняється стійкістю до механічних пошкоджень.

Спосіб другий. Міжшаровий друк. У цьому разі зображення наноситься на скотч між його пропіленовою основою і клейким шаром. Це складніша і дорожча технологія друку, що підходить при замовленні великого тиражу. Зображення, що знаходиться між двома шарами, стійке до пошкоджень, не стирається і не блякне з часом. Крім того, метод флексографічного друку, який використовується при міжшаровому нанесенні, дає змогу отримувати якісні повнокольорові зображення з високою роздільною здатністю. З недоліків можна відзначити майже вдвічі більший час, необхідний для виробництва такого скотча порівняно з поверхневим методом.